Nyår 2022-> 2023

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig . Pga sjukstuga blev det nyårs firande på hemma plan.

Vi skulle ha firat med Hanna, Erik och Sigge.

I flera år har vi firat tillsammans. Hur gör man nu? Ska vi laga mat? Blivit så bortskämd med god nyårs meny som tillagas av vännerna.

Men vi lyckades få till en riktigt trevlig nyårsmeny vi också.  Så det  Blev ett mysigt firande med lilla familjen ❤️

Förrätt: räktårta på kavring med ruccolabädd
(null)

Varmrätt: 

Hjortkalv rulle, hjortkalv innanlår, hasselbackspotatis och trattkantarell sås
(null)


Efterrätt: Vitchoklasmousse med Hallon

(null)

Ni är allt jag nånsin önskat, ni är allt jag nånsin drömt. Min fina lilla familj. Som jag älskar er. ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0