Vilken lycka.

Alva har ju haft höstlov. Va passa då inte bättre än att komma och sova över hos moster och få egentid med sin lilla kusin. Sån lycka. Hon va så duktig och hjälpte mig  bytte mata och bytte blöja.

Måste erkänna att jag fick ett gott skratt när hon skulle försöka sig på sin livs första bebis blöja som inn höll 💩 

Dom hulkningarna hade jag vela ha på film 😂😍 hon fick hålla sig till kissblöjorna 🤪

Mysigt att få lite kvalitetstid med henne igen. Har saknat våra övernattningar. Fina Alva ❤️
Jag Fick storstryk när vi spela spel. Så bäst hon kommer tillbaka snart så jag kan få lite revange. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Syster

Hon kommer mer än gärna tillbaka så fort hon bara kan 😍
Hon älskar tiden tillsammans med sin älskade moster och lillkusin Noel ❤️

2022-11-20 @ 06:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0