Farsdag

Finns några jag vill hylla en dag som denna. Först vill jag hylla men egen pappa. Du betyder massor för mig. Fina pappa/morfar.

(null)

Sen vill jag hylla min storebror. Sån fin pappa till sina två söner och kommer nu va en fantastisk morbror till lille Noel.

(null)

Finaste Robert. Sån fin pappa till sina 3barn och bästa ingifta morbror. 

(null)

Fina lillebror. Att se dig som pappa. Mitt hjärta smälter. Du är en sån fin pappa till lille Lucas och snart är du tvåbarnspappa. Och en sån fin morbror.

(null)

Mammas sambos.
Även om han inte har så mycket kontakt med sina egna barn. Är han fantastisk mot mig, mina syskon och mina syskonbarn och är även han värd att hyllas på fars dag.

(null)


Sist men inte minst. Pappan till mitt barn. Jag hade inte kunna få en bättre pappa till Noel. Som vi älskar dig, 💙 idag får du fira din första Farsdag. 

(null)


Stort grattis till alla pappor 💙

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0