Ett sätt att läka

Det här behövde jag. Ett sätt för mig att läka. Det här va verkligen Lisa för själen. ☀️🍂❤️ "kan själv"

Det har gått över en månad sen lilleman gjorde entré till världen, och snart en månad sen min operation. 

Att nu börja kunna röra sig mer normalt även om stegen fortfarande är långsamma., att kunna få in normala rutiner. Att kunna ta med hundar och barn ut på promenad. Känna sig fri. Inte behöva skaffa hundvakt. Jag behöver känna den här friheten, jag behöver känna att jag kan själv. Jag behöver känna att jag inte är beroende av någon annan. Jag är så tacksam för all omtanke och all hjälp vi fått/får. Men nån stans behöver jag kunna göra saker själv när Jonas jobbar för att känna mig hel. För att känna att jag kan ta hand om både hundar och barn utan behöva be om hjälp. Att känna att jag nu börjar läka. Gör fortfarande ont. Äter fortfarande Alvedon och Ipren. Men jag har mig framåt. 

Den här friska luften, solen, höst, barn och hundar. Jag bara älskar’t. Lisa för själen.

är sååå stolt över Bonzo som va så duktig under hela promenaden. Som gick snällt bredvid vagnen. Även en draghund kan gå fint ❤️😍

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0