Han ❤️ 1år

Ett år har nu gått sen han med det blonda yviga håret kom åkandes och parkera på min uppfart., han som jag bara skulle ta en hund promenad med sen avpolitera för han förmodligen va som alla andra "inget att ha" men så fel jag hade. Jag föll pladask. Fick känna känslor jag aldrig känt förut. 

Är det rätt, känns det lätt.

Han fånga mitt hjärta och är nu här för att stanna. Min Jonas. ❤️ älskar dig 😘 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Syster

Ni är en perfect match ❤️ Så fina tillsammans ❤️ Så glad för eran skull 🤗.

Svar: ❤️❤️❤️
missthure.blogg.se

2022-01-21 @ 11:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0