7e januari Roadtrip

Fredagen den 7e januari passade vi på att få lite miljöombyte. Känna på "Gnosjö andan" 

Vi åkte alltså ner och hälsa på en kusin till mig som nu flyttat till Gnosjö. Och jag har inte träffat hans fru. Så det va jätte roligt att hälsa på Gabriel och Johanna och lilla Moses.
Det blev allt i från soft airguns, VR, Sällskapspel och film. Han hinner med mycket på ett dygn. Åkte och titta lite i Gnosjö innan vi åkte hem. Kyrkan där Gabriel jobbar och fabriken där ungdomarna hänger. Sån fabrik hade jag också vilja hängt i när jag va yngre. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter Gnosjö stanna vi till i Jönköping. Där vi tog en fika med Emma, Elin och Emma.
Super mysigt att även få träffa dom. Så blev en riktig kusin helg.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0