40års firande

Igår följde jag med Jonas ut till hans vän Erik och ullis som fira 40år. 

Vilket baluns dom bjöd på. Hon hade fyllt 40 och han fyller 40.

Kom en kock som grilla vildsvin. Dom Bjöd på mat och dryck, Live band och DJ. Ett härligt hålligång.

Ingen aning om vilka jag skulle fira. Kände typ ingen. Vi åkte och hämta Gustav med familj innan. Så kändes ju skönt att få träffa dom typ 30min innan vi for. Men så träffa jag på en barndomsvän och sen två till bekanta. Så det va ju roligt. 

Det va en väldigt rolig kväll. Känns som ett bra avslut för Jonas på hans semester. Som börjar jobba imorgon. Själv ska jag njuta 1,5v till ☺️

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0