Bonzo

Mitt lilla hjärta.
Du ger mig så många gråa hår. Jag skulle vilja skriva att du är min trofasta vän. Men just nu är du i nån riktig trotts.

"Jag ser dig, jag hör dig. Men jag skiter i dig"

Ber jag dig komma när vi är ute står du bara och hittar på mig. Eller lägger dig ner och rullat runt. Eller så springer du åt andra hållet. 

Du får mig att skratta, men du du får mig också att tända på alla cylindrar och bli vansinnig.

Men du ger mig också så mycket kärlek. Min följeslagare som ändå är med över allt. Även om du är väldigt billig vissa dagar med vadd i öronen. Så kan du också vissa dagar va väldigt dyr.

Skulle aldrig vilja byta bort dig. Min fina hund. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0