35år

Berikad av både glädje och kärlek.
Vilken fantastisk familj och vänner jag har. Sån lycka. Massor av fina gratulations hälsningar och det blev ju en fantastisk dag.

Började med skönsång och frukost på sängen från mannen i mitt liv. Fick ett jätte fint Efva Attling halsband, rosor och bubbel. Så hade han hissat svenska flaggan dagen till ära  🇸🇪 

Jonas och hans pappa inredde ladan så vi kunde va utomhus men ändå kunde fira med tak över huvudet i fall det blev oväder. Dom hade gjort så fint,

Hans föräldrar kom förbi på förmiddagen med blommor. Så det blev lite fika ute tillsammans med dom. Super mysig start.

Sen kom familjen. Vi grilla hamburgare, Och så blev det lite go fika. Mamma baka tårta och kakor. Josefin tog med hembakta kanelbullar. Mums.

Vi tog en promenad tillsammans nere vid vattnet. Så mysigt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Fick även ett blombud, med blommor och choklad från en som jag blugga ihop med i Västerås. Väldigt rart. Bästa familjen fick jag två utomhus stolar. Sååå sköna. Dom kommer jag njuta av i sommar.

(null)

På kvällen kom Hanna, Erik, Sigge, Andreas, sara och Lucas. Super mysig kväll. Grilla hjort, grönskaker, klyftpotatis och massa gott.
Blev även en del bebis gos. Så spela vi lite spel. En perfekt avslutning. Underbar dag. Kan inte blivit bättre. Så glad och nöjd. ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0