Helgen

Veckorna går så sjukt fort. Imorgon är det fredag igen och jag kan åter igen få njuta av ledig helg.

Förra helgen gick sjukt fort. Kändes som jag la mig på huvudkudden fredagkväll och vakna igen måndag morgon. Helgen bara flög iväg.

Lördagen starta med att pappa kom hit. Så börja vi bygga på min trapp på baksidan. När jag åkte klippte jag min gräsmatta + att jag gick över till lillebror och klippte av deras åker tillgräsmatta. 😅 där efter grävde jag bort min blomlist. Va ute från 09:00 på morgonen till klockan 20:00 på kvällen. Då fick jag gå in för då blev det för mörkt. 

Söndag starta med Stalljour. Där efter hämta jag Hedda och åkte till syster och tog en lång promenad med sara, alva och hundarna. Super mysigt. Där efter kom pappa igen så vi fortsatte med bygget.. där efter gick jag över till Andreas och måla lite innan det va dax att åka iväg och avsluta med lite innebandy. Super bra helg. Väldigt nöjd. Mycket blev gjort.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0