Bonzo och Larry

Idag fick Bonzo hänga med Larry när jag jobba. Alltså dom här två. 😍

Jag kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv när jag gick med som på lunchen. Mötte en hund. Och va som att Bonzo skulle skydda Larry. Så han ställer sig framför Larry. Tittar på hunden och fnyser. Sen skakar han lite på sig tittar på Larry och går vidare sida vid sida. 

Såg jätte roligt ut.
Sen att gå med två hanhundar... Ja, man ska kissa på samma träd, samma buske. Och det verkar va viktigt att få sista kissen. Så om Bonzo börja kissa på en buske. Och Larry går och kissar. Då måste Bonzo gå tillbaka till busken för att få sista kissen 🙈 

Sötnosar 😍🐾

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0