Lyx

Alltså jag är såååå bortskämd. 
Mamma och Pelle skämmer bort mig.

Är ju så klart såååå tacksam och glad för att jag har dom. Mamma tar hand om Bonzo näst intill varje dag när jag jobbar. När jag kommer efter jobbet så står det mat på bordet varje dag. Så jag behöver nästan aldrig laga mat. Dom ser alltid till att jag får med mig en matlåda till jobbet. Igår morse när jag kom och lämna Bonzo hade mamma lagt fram två bullar. Idag va det två delicato bollar. 

Idag är det fredag. Mamma ringde  för att få veta när jag sluta idag. Till svar fick hon mellan 15-17 😜 inte riktigt det svaret hon ville ha kanske. Och jag förstår nu varför.

Idag blev jag dock lite extra sen. Va inte där förrän 17:20. Men dom slog på stort och lyxa till det ordentligt. Plankstek. Mums. Såååå gott.

(null)

Mamma och Pelle. Är så tacksam för allt ni gör för mig. Ställer alltid upp. ❤️
Vad skulle jag göra utan er?

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0