Babyshower

17e oktober ringde Sheila till mig och sa att vi måste fixa till en Babyshower till Hanna. Jag får erkänna att jag vart lite emot det. Men har kommit på att det är ju ändå inte så dumt. Man får ju massor av bra att ha saker som man behöver innan barnet kommer.

Så självklart måste vi ju fixa till detta. Sagt och gjort. Slängde ut förfrågan till ett par stycken som jag vet hon umgås med. Kom på en hel del fler efteråt men kännde också att det inte fick bli för många i dessa tider. Alla tyckte ju så klart det va en super bra idé. Och flera hade även tänkt på det själva.

Men vad händer sen. Jo hela region Sörmland får ju nya restrektioner. Bara dagar innan vi planerat att kidnappa henne. Det är ett faktum att vi faktiskt behöver följa rekommendationerna och behöver ställa in den planerade Babyshowern.

Idag skulle vi haft den. Men cicci är snäll och åker och samlar in allt och överraskar ändå min bästa vän. Så hon får en Corona säker Babyshower.

Det är hon värd. ❤️ 
Nu kan bebisen få komma. ☺️

Måste säga att Blöjtårtan är jag väldigt nöjd med. Jag som inte har barn fick äran att handla "bra att ha saker" ringde min syster om tipps och råd 😂😉

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0