Influensa eller Corona?

Igår kändes det som detta virus eller bacill eller va det nu är jag har i min kropp gick åt rätt håll.

Men inte riktigt lika kaxig idag. Att gå runt kvarteret och sen ta en dusch räckte för att bli helt kallsvettig och helt slut. Fortfarande ont i kroppen. Känns som nått vill äta upp mig inifrån. Helt slut.

Känner av lungorna, tungandad. Blev lite bättre med Bricanyl. 

Har smärta på högersida av magen. Precis under revbenet. Vet inte riktigt varför. Jätte konstigt. 

Nu är jag lite less på detta.

Vill tacka och hylla min mamma som ställt upp och kommit hit och gått långpromenad med Bonzo nu när orken tryter. 3e dagen i rad nu.. + att hon haft med matlådor så jag sluppit laga mat. 🙏❤️

Hon håller sig på avstånd 😷
Tacksam 🙏❤️

(null)


Kommentarer
Postat av: till. T

Tråkigt att du ska vara sjuk och ont i kroppen. blir du inte bättre får du nog uppsöka farbror doktorn. Du kära Hanna jag lovar att be att du snart ska friskna till. Tack för alla fina kort du har tagigt o ska ta. Kram från Moster

Svar: Tack moster. Det går åt rätt håll. Men väldigt segt detta. Stor kram till dig. ❤️
missthure.blogg.se

2020-03-22 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0