Fredag kväll

Vi satt i stugan och prata om dagen. Jag prata om renarna jag fått se och Peter prata om sin dag i Östersund. Klockan börja bli sent. Så börja bli mörkt, jag är smått mörkrädd så Peter lova att han skulle ta med hundarna ut och nattkissa dom, 

Jag börja göra mig i ordning, borsta tänderna så hör jag. "Hanna, kom ska du få se"

Jag tittar ut och precis utanför trappen står en ren. 😍

"Jag tror jag tar hundarna i koppel"

Synd att det är mörkt och att jag inte lyckades fånga detta på film. Han åker kana efter hundarna ner för slänten. 😂😂 men det va bara det att renen stanna och börja gå emot dom,  då kommer Bonzo på att den där såg ju läskig ut. Så då börja han skälla och ville tillbaka upp till trappen igen. 😂😂 och Peter med stora gummistövlar och stor regnrock flyger efter Bonzo som en liten vante,

"Jag har inte förstått hur stark han är" 😂

Alltså det där va nog veckans skratthöjdpunkt. Jag skratta så jag grät.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0