Nyår

Nu lämnar jag 2019 och välkomnar 2020.

2019 har väl på ett sätt vart ett turbulent år. Men som gav nya möjligheter. Så nu kan det ju bara bli bättre tänker jag.

Gick halvt in i väggen slutet av 2018, men kom igång och börja jobba heltid igen april 2019. Men då bytte jag helt arbetsuppgifter och blev transport ledare. Vilket gav möjlighet till plugg i Västerås i 8veckor där jag tog Lastbilskort. 

Trivs just nu med tillvaron. Har inte så mycket att klaga på. 

Fira in det nya året tillsammans med Hanna, Erik och Lena. 
Det här är första året jag inte tagit nån bild. Vilket känns jätte konstigt. Det måste på nått sätt innebära att man hade så trevligt att man lät bli mobilen 😜

Är så tacksam och glad att jag har Hanna och Erik i mitt liv. Uppmuntrande, stöttande, och man har sjukt roligt tillsammans. ❤️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0