Vitaminer

Sen jag börja plugga så har jag bara blivit mer och mer trött. Svårt att koncentrera mig, svårt att sitta still, jobbigt att köra så långt. Gå upp tidigt, komma hem sent.

Men nån stans i det jobbiga är det ändå roligt att få göra något nytt. Lära sig nya saker. Ska bara se till att de fastnar och att man ska komma ihåg det man lärt sig.

I fredags hade vi ergonomi och hälsa. Jag insåg nog efter den lektionen att jag nog har nån form av vitamin brist.

Jag försöker va duktig med att äta.

Brer två mackor. En tar jag i bilen och nästa tas kl 9 när vi har frukost. Blir en hel del koppar kaffe för att hålla sig vaken. Sen är det lunch kl 12. Ficka kl 14 och då har jag haft med drick yoghurt. Sen påvägen hem har jag ätit frukt och lite godis. Och sen middag när jag kommit hem. 

Trotts detta behöver jag nog mer vitaminer. Så nu har jag vart på apoteket och inhandlat kosttillskott. Få se om detta ger nån god efekt? 🤔

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0