Näta in tomten

Nästa projekt.

Ringde och fråga om inte Hanna och Erik kunde komma och hjälpa mig att börja stängsla in tomten. Fick nämligen stängsel och stolpar i födelsedags present av dom. 

Super bra! Men hade lite projekt att göra klart innan jag kunde börja. Bygga grindar. Gräva lite här och var. Så igår kännde jag att det va dax att börja. Men dom kunde inte komma igår. Så ringde pappa, han va inte hemma så tänkte jag att äh, "kan själv"

Men dröjde inte länge förrän pappa ringde och sa att han skulle komma ut och hjälpa mig. (Va nog tur det) jag hade redan börjat men pappa tog och drog upp allt jag jade vankat ner. Han skratta lite gott och fråga hur jag tänkte. Jag hade satt stollarna lite snett och vint och hade inte alls följt nån rak linje 🙈

Men vi kämpa på. Så 30meter är nu på plats. En början i alla fall ☺️ super nöjd.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0