Bästa Mamma och Pelle

Det här inlägget kommer jag tillägna min kära mor och hennes sambo Pelle.

Två klippor som verkligen ställer upp. Är så tacksam och glad för allt dom gör och gjort för mig.

Mina bromsar till bilen va slut. Så Pelle bytte och fixa. Sen gick inte handbromsen igenom besiktningen, skobes skulle ha 4000kr för att laga. Istället fixa Pelle till handbromsen. Så då spara jag dom slantarna. Tacksam.

Sotaren skulle komma och sota kakelugnen och kaminen. Som vanligt får man en tid. "Kommer nån gång mellan 9-12" då man jobbar. Så mamma va så snäll och kom hit och va här när sotaren kom. Men jag fick dessvärre eldningsförbud. Kajorna hade byggt bo i skorstenen. Så det va tvungen att tas bort. Jag kunde boka tid med sotaren. Men skulle kosta där efter också. 

Så åter igen va Pelle räddaren i nöden och ställde upp och hjälpte mig. 2 kvällar i rad höll han på innan han fick bort allt. Nu kan man säga att det är ordentligt sotat ☺️

Super tacksam. 

Vad skulle jag göra utan er? 

Bästa dagmatte. Mamma som ställer upp och har Bonzo om dagarna när jag jobbar. Min hund verkligen älskar mamma och Pelle. Han vill knappt följa med mig hem efter en dag hos mormor. 

Så mycket kärlek till er.
Bästa mamma och Pelle ❤️
Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för all hjälp och stöd. Även ett stort stöd ekonomiskt när jag haft det tufft. 

Även fått lyxen att få mat när jag kommer och ska hämta Bonzo. Och även fått med mig matlåda hem. Vardagslyx. ❤️ tack snälla ni.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0