Midsommar 2019

Så tacksam över min familj och min bonus familj. Vilken underbar midsommar det blev.

Starta dagen ute i Lövlunda hos Sara och Robert. Super god mat, Robert kan det här med att grilla.  Sååå mysigt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
(null)

Sen for jag och Bonzo vidare till Hanna och Erik och fira tillsammans med Familje Lundstedt. Även där super god mat, 5-kamp, spel. Mycket surr och goa skratt.

Känner mig tacksam och lycklig över att jag får va en del av denna familj. Och tacksam över min egen familj. ❤️

En riktigt bra och lyckad midsommarhelg. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0