R.I.P Skilla ❤️

Det här kan va en av det jobbigaste jag vart med om. Jag viste att när jag hämta hem Skilla från veterinären att läget va ganska oförändrat från morgonen. Men jag skulle avvakta provsvaren och hoppas på att hon blev piggare. 

Men under kvällen blev hon bara sämre. Så jag ringde Kumla, ringde jour veterinär och tillslut kunde jag inte vänta mer. Så pappa kom och hämta mig och vi åkte till Strömsholm. 

1,5mil innan vi kom fram somna hon in. 
Hon dog i bilen 😭😭😭 

Jag hade henne i buren i knät, klappa på henne hela vägen. Kände hennes bultande hjärta och hennes flåsande. Hon jama ett par gånger. Hosta till sen sluta hjärtat att slå. Jag hann inte fram. 😢😭

Troligtvis hade hon haft ett hjärtfel som lett till en propp som satt sig på ryggraden som gjorde att hon blev som förlamad. 

Fina kissen, vem ska nu sova på min huvudkudde och kurra mig till söms. Så älskad och redan så saknad. ❤️ himlen har fått en ny stjärna ⭐️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0