KĂ€rlek 😍

NĂ€r syskonbarnen ritar teckning till mig. Det Ă€r ju sĂ„ man smĂ€lter.
Efter att Skilla blev sjuk och gick bort sĂ„ blev det ju veterinĂ€rs kostnad som man inte riktigt rĂ€knat med. Som drabbade mig rĂ€tt hĂ„rt ekonomiskt. Nu nĂ€r jag gĂ„r sjukskriven.

Men jag har vĂ€rldens bĂ€sta familj som hjĂ€lpt och stöttat mig ekonomiskt. Och Saras barn ville ocksĂ„ hjĂ€lpa till. SĂ„ dom rita varsin teckning och hade tagit pengar frĂ„n sina plĂ„nböcker. 100kr var som dom hade tejpat pĂ„ sina teckningar. Det va svĂ„rt att hĂ„lla tĂ„rarna tillbaka. 

Kunde sĂ„ klart inte ta emot barnens pengar. Men ville sĂ„ klart ha teckningarna och bad om en stooooor kram istĂ€llet för pengar. 

Älskade barn, ❀

FrÄn Alva
(null)

FrÄn Elis
(null)

(null)

FrÄn Liam
(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0