Gott nytt år.

Nu lämnar jag 2018 och tar bara med mig dom bra stunderna och ser fram emot va 2019 har att erbjuda ;)

Spendera nyår tillsammans med min bästa vän. Dom hade fixat så mysigt. 3rätters, gudomligt god mat, spela spel och hade en riktigt mysig och rolig kväll. Bästa slutet på 2018 och bästa början på 2019.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Bästa med dagen efter en festlig kväll är att man fick forrtsätta umgås med sin bästa vän. Lite mer spel, lång promenad med hindarna, titta på film och Pizza. Mums

(null)

Borta bra men nu är det skönt att man landat hemma och får sova i sin egen säng. :)

Nu är det bara att blicka framåt, och som varje år hoppas jag detta blir mitt år. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0