Älskar vår!!

Kan inget annat än att älska denna årstid.
Va ute, pyssla på tomten. Tror jag hittar nya projekt typ varje dag. Tokiga är att jag inte gör klart där jag påbörjat utan att jag hoppar mellan mina olika projekt.

Min soptunna fick ju ett eget hem. 
Rätt nöjd. 

Sen Min lilla "skog" på framsidan är nerhuggne och rötterna är uppgrävda. Nu ska det bara fyllas på med jord. Och få bort några monster stenar. 
(null)

(null)


Ett impulsköp av marksten ledde till att jag börja gräva upp grusgången så att jag fick en liten uteplats på framsidan. Nu fattas det bara ett bord som jag håller på och snickrar ihop.

Kan själv. Ska väl synas att en amatör vart i farten, att det är lite hemma bygge 😜

(null)

(null)


Fortsättning följer... 

Min gubbgranne kom ut och fråga vad jag egentligen håller på med. Det vet jag knappt själv. "Vi får se va det blir när jag är klar med allt" 😉

Varför gå till gymmet när man kan skrota på tomten. Gräva och på så sett bygga muskler 😜 hemma gym 💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0