Tacksam

Idag kan jag ha fått den finaste komplimang man kan få i min yrkesroll.

Två dagar ska jag nu tillbringa i Nyköping för att lära dom nya VNS medarbetarna lokalvård. 

Dagen började idag med 2h teori. Där efter praktik. Min första tanke va 
"jag ska lära dom allt jag kan, vilket kommer gå väldigt fort."
Men insåg ganska snabbt att det inte kommer gå fort. Jag har fortfarande mycket kvar att lära ut...

Jag kände inte alls för detta när jag åkte i morse. Varför måste just jag åka till en annan ort, ett annat sjukhus för att lära folk hur man ska städa? Det kunde väl nån i Nyköping göra? 

Men jag åkte från Nyköping idag stolt, med ett leende på mina läppar. För fick höra det bästa man kan få höra.

En kvinna kommer fram till mig och säger:
 "vi prata om dig på lunchen, och vi sa att Alla borde ha en arbetsledare som heter Hanna. Du är lugn, pedagogisk och vi har lärt oss massor." TACK! :)

För egot och självförtroendet behöver man höra sånt här. Att få bekräftelse på att man faktiskt lyckats och gör nått bra. Att känna sig omtyckt och uppskattad. Det värmer. 

(null)


Kommentarer
Postat av: Lu

Jag är inte förvånad vännen, du är ju duktig och fantastisk på alla sätt och vis ❤️

Svar: ❤️❤️❤️
missthure.blogg.se

2018-09-21 @ 11:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0