Stackarn..

Mitt lilla hjärta, han spydde hela måndagen så på tisdagen fick han åka in och tillbringa dagen hos veterinären, röntgen och dropp. När jag hämta honom va han piggare och hade inte spytt nått inne hos dom. Jag stanna till på apoteket på väg hem för att köpa magmedicin. Jag han bara parkera så hör jag hur han börja hulka och spydde i bilen. Sen fortsatte han att spy hela kvällen. Va jätte dålig i magen så bara spruta ur rumpan på honom, mat titta han inte ens på, vattnet som han drack kom lika fort upp. Va ute varannan timme. Under natten kunde han inte hålla sig. Så han hade bajsat i vardagsrummet. Oj va han skämdes när jag kom upp på morgonen. Lille skrutt, det va bara att åka in till veterinären en gång till. Så han fick ligga med dropp även på onsdagen. Men det gjorde susen. Han va mycket piggare när jag hämta honom dag två. Fick en matsked med mat varannan timme. Så magen sakta skulle vänja sig. Och nu är aptiten tillbaka. Först idag (fredag kväll)  har han fått normal portion med mat. Glad och busig. Han har inte full ork än. Blir fortfarande väldigt flåsig när vi är ute och går. Så har gått små korta promenader.

Mitt hjärta, gjorde så ont i mig att se dig hängig. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0