Mitt lilla hjärta

Gör ont i mig när han inte mår bra. Mamma ringde mig på jobbet, Bonzo mådde inte bra och hade spytt två gånger på morgonen. Sen ringde hon igen när jag sluta jobba. Då hade han spytt två gånger till. Ringde veterinären och fick en tid imorgon, försökte få i honom vatten när jag kom. Men det spydde han på en gång upp. 

Han har spytt 3gånger till här hemma. Kokat ris som ska va bra och skonsamt för magen. Det titta han bara på och gick där ifrån. Så det står fortfarande kvar. (Vill tillägga att min hund äter allt och är ett riktigt matvrak. Så att han dissar mat då är det illa) 

Gick runt kvarteret, knappt så han orka gå runt. Lilla hjärtat, 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0