Behöver man va orolig?

När man får ett sms där man ska läsa svenska Dagbladet. 

Fina rubriker.. 
politikerna har beslutat om att lägga ner bolagen i landstinget.. Detta skapar ju så klart oro och spekulationer. Vad händer nu? Spännande nästan varje dag.. det jag förstår av det hela är att vi går tillbaka från bolag till förvaltning igen. Jag förstår ju också att man behöver städa på ett sjukhus. Så att städ kommer på nått sett va kvar. Det jag inte vet är ju om jag behöver va orolig över min team leamledar tjänst? Återstår att se. 

Det jag faktiskt tycker är bra med det här är att man nu satsar på vården. För så långt har jag också förstått.. fortsättning följer..

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0