Arg, ledsen, glad..

Jisses, vissa dagar är som en våg som sköljer över en. Jag vet inte riktigt alla dagar i veckan om jag ska skratta eller gråta. Så reaktionen blir istället att jag bli arg och upprörd.  Som sen mitt samvete säger att nej, nu kan du inte va arg. Som då övergår till nått snällt gulligt och ödmjukt beteende. 

Det är tur att jag har så fina vänner och en familj som står ut med mig när jag kommer med mina humörsvängningar. 

Men det bästa, när man har en sån där skit dag. Det är att få komma hem till det som betyder mest. Och hela hjärtat fylls med glädje och skatt. Min älskade knasboll. Som jag älskar denna hund. 

Har vist fått en konkurrent  här hemma om favorit fåtöljen. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0