Road trip

Har haft en fantastiskt bra helg tillsammans med mina bästa vänner. En road trip ner till Göteborg i fredags. Där vi åt och drack gott och så gick vi på Dannys krog show. Sååå sjukt bra. Är sååå nöjd med fredagen. 

På lördag morgon for vi vidare mot Ullared där vi tog en shopping dag på gekås. Köpte inte så mycket som jag brukar göra när jag är där. Men är ändå nöjd med mina inköp. :) 
Sov kvar på hotell Ulla. Tog en timme inne på gekås idag också på morgonen innan hemfärden. (Va vist nån som va klantig och köpte fel mobil skal. Missa den lilla detaljen att det Stod PLUS på sidan. Så stor mobil har jag inte) men va ju tur att vi kunde åka och byta på morgonen ;)

En riktigt bra helg. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Hannalu

Så otroligt kul, det får vi göra om snart!❤️

2018-05-07 @ 13:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0