Bröllop..

Detta kändes jätte konstigt, udda, så långt ifrån min konfertabla zon man kan komma.  Men får erkänna att det ändå va trevligt. 

Vi har på dagen träffats i 3månader och nu har vi gått på bröllop tillsammans som ett par.. Visste inte vad dom hette dom som gifte sig. viste inte vart jag skulle, aldrig träffat dom. Så första mötet va "Hej Hanna heter jag, äh.. Grattis" 

Så blir det när man inte säger ett "tydligt nej"

Men bästa vännen min fixa make up och frisyr. Super nöjd, tusen tack!  Och dagen till ära åkte klänningen på. Så nu behöver jag inte andvända det mer i år. :p

Det är ju tur att jag tycker väldigt mycket om denna pojke. Annars hade jag aldrig gått med på detta. 

Han <3


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Lu

Ni var så fina ❤️

Svar: ❤️
missthure.blogg.se

2018-05-20 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0