En käftsmäll...

Efter 5 veckor av slit, svett, stress, press..
När det vart så mycket att man gått till jobbet fast man hade feber, för att man är för snäll och plikttrogen. Men vem tackar än för att man sliter ut sig? Allt till bekostnad på mig själv och mitt eget mående. Igår stämpla jag ut. I hopp och tro om att nu ska jag njuta av 4veckors semester. Få min efterlängtade återhämtning. Men icke, 2h senare ringer telefonen. Får skjuta på min semester en vecka till. Blir lite som en käft smäll, ett hårt slag imagen. Luften går lixom ur en. Finns lixom ingen motivation kvar, finns inget driv kvar, allt jag funderar på nu är vart jag ska hitta ny energi till att orka en vecka till.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0