Wake up light

Det här med att ha en väckarklocka som lyser upp hela rummet, är ju en väldigt bra uppfinning. OM man vaknar av det...

Jag är extremt morgontrött, skulle nog kunna säga att jag är sjukligt morgontrött. Och det har vist smittat av sig på mina djur. 

Klockan ringer 04:45. Men just den här morgonen öppnar jag mina trötta suddiga ögon och blicken möts först av Skilla som blänger på mig.  Sen nere på golvet ligger Bonzo och fläker ut sig. Kan ju inte säga att nån va speciellt sugen på att gå upp.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Pelle Chevelle

Ramlade på blogginlägget av en händelse när jag sökte på morgontrött. Lider av extrem morgontrötthet själv.
Fast 04:45 låter som en tid då det är helt normalt att vara morgontrött? Jag skulle vara helt dö den tiden. Typ bättre att inte sova alls trött ;-) Ha en riktigt skön jul & ta långa sovmorgnar. Mvh Random tröttmössa.

Svar: Va trevligt, tack desamma. ☺️
missthure.blogg.se

2019-12-20 @ 07:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0