Julafton

Först åkte jag och lillebror till Mamma och Pelle. Börja med mysfrukost i form av risalamalta. Mums.

Spela lite spel, dela lite julklappar och sen bästa av allt, jag slapp äta julmat. Mamma och Pelle gjorde Plankstek till mig och Andreas. Såååå sjukt gott. Jag är riktigt nöjd då jag inte är så förtjust i julbordsmaten.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Sen efter Kalle åkte vi vidare till pappa och Katarina. Katarinas dotter va även där. Börja med lite kaffe och lussebulle. Spela lite spel även där. Sen blev de lite mer risalamalta. 

Mycket mat, mycket godis. Men det hör väl julen till. En mysig kväll.

(null)

Nu har jag och Bonzo landat hemma.
Ladda om för morgondagen för då ska vi fira "jul" då samlas hela familjen ute hos Sara och Robert. Så då får jag väl snällt äta lite julmat :p

God jul gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0