Fina Mamma

Är så tacksam över allt hon gör för mig.
När jag jobbar tar hon hand om min hund på dagarna. När jag hämtar honom blir jag så bortskämd att mat oftast står på bordet och sen får med en matlåda till jobbet. Vardagslyx delux. Verkligen så tacksam.

Nu är jag hemma och sjukskriven.
 Då man inser hur bra man har haft det och hur bortskämd jag har vart. För nu måste jag laga min egen mat. 

Men så har jag ju världens bästa mamma. Idag handla hon massor av mat till mig och har fyllt mitt kylskåp. Kan inte med ord beskriva känslan och tacksamheten. Blir alldeles rörd. 

älskade mamma ❤️

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Syster

❤️❤️❤️

2018-12-20 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0