Nya utmaningar väntar..

Jag har mött med och motgångar. Jag har kämpat för att bli och va den jag är idag. Men livet är inte en dans på rosor. Vägen är inte spikrak. Den är kurvig och backig. Men jag fortsätter att kämpa. 


Jag har kämpat mig upp på min karriärs stege. Det har inte vart lätt alla dagar i veckan. Men nu kom en vändning. I tisdags fick jag ett telefonsamtal från min chef som fråga om jag ville bli städs nya teamledare. Då min nuvarande teamledare fått förfrågan om att få klättra upp ytligare ett steg och bli vår nya chef. 

Jag har ju redan vart TF (tillförordnad arbetsledare) i ett år. Men nu ska jag få stå på egna ben och va med och utvecklas ännu mer. Ännu mer utmaningar och mer ansvar. Jag känner mig redo. En ny spännande tid väntar. Mycket kan jag redan. Men finns otroligt mycket att lära sig.

I fredags eftermiddag va alla papper klara och informationen gick ut till chefer och ledare och idag börja jag. 

Börja min första dag med att skriva på papper och utbildning i Nyköping. Matad med ny information och nya kunskaper. 

Jag säger inte att det här kommer bli lätt. Men jag känner mig taggad. Jag tycker att det ska bli roligt. Jag gillar utmaningar. Se lösningar istället för problem. Det kommer bli tufft, det kommer bli roligt. Vissa dagar är nog jobbigare än andra. Jag vill lyckas. Jag vill se att jag kan förändra och göra saker bättre. Jag vill kunna underlätta tunga och jobbiga dagar. Jag vill se min arbetsgrupp utvecklas och växa. Jag vill kunna gå till och från jobbet med ett leende. 

Det här blir bra...



Kommentarer
Postat av: Syster

Finns ingen som förtjänar detta mer än vad du gör. Du är så duktig med allt du tar dig för och gör allt ordentligt. Det här kommer du göra bra, det vet jag! Jag är så stolt över dig syster, alltid!

2017-10-25 @ 07:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0