Semester...

Då har även jag gått på semester. 3 dagar har redan passerat och va passar inte då bättre att göra sånt man inte hinner annars. Trädgårdsarbete har stått på schemat. Pappa har vart hemma och hjälpt mig röja på tomten. Han gick loss med motorsågen och min vildväxta djungel har nu försvunnit. Komposten är bortskyfflad. Helt plötsligt fick jag mycket större och ljusare tomt. Är super nöjd. 7 lass till tippen har vi kört. Tog "bara" 3 dagar. Vilket jobb och vilket slit. Men lätt värt det. Behöver inte gå till gymmet den här veckan iaf :p


Nu väntar jag på Roger som ska komma med grävaren och jämna till lite och ta bort lite rötter. Kommer bli toppen. På med jord, så lite gräs och sen ett staket. Kommer bli jätte bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0