Bra start på dagen!!

Igår hade jag en riktig hemma dag. En välbehövlig dag. Sovmorgon, gick upp kl 10. Gick en timmes promenad med Bonzo. La mig på soffan efter promenaden. Somna och vakna när klockan va 15. Bara ut och ta en till långpromenad. Så skönt. Man bara va. En kravlös dag.

Idag starta vi dagen på bästa sätt, gick upp 7:30. Åkte ut till Sara. -11grader kall men vacker morgon. Vi skulle ta en annan runda idag. Sara red och jag gick med Bonzo. Tungt och pulsa i snön. Det va "bara" en runda på 9,7km. Phu. Inte konstigt att jag blev trött och svetten lacka. Att det va minus 11 grader kände jag inte av. Plaskblöt av svett. Men jag är otroligt stolt över min hund som va så galet duktig. Sprang lös hela vägen och skötte sig exemplariskt. Hästen är super snäll. Så roligt att det går så bra. Sara och goldie skötte sig också exemplariskt. Och jag själv tycker att jag va duktig och traska på. Känns som jag gick två mil. Känns i benen nu. Gå i djup snö känns i benen :p

Men jag behövde det här. Känns sjukt bra. Lisa för själen. En vacker dag. Bästa sällskapet. Live IT.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0