Va vore livet utan djur?

Så tomt och tyst det skulle va här hemma. För varje dag som går blir jag mer och mer tacksam för vad jag har och dom fina vänner jag har runt omkring mig. 


Tacksam över att jag nu har min vovve och för all hjälp jag får att göra det möjligt.

Nu har jag haft två dagars semester. Lite långledigt så här efter påsken. Vilket har vart otroligt skönt. Få lite mer tid med min lilla junior som ska åka till mormor imorgon då jag har min jobbhelg. 

Han är jätte kelig och tillgiven. Vill gärna va nära. Men kan också va självständig och lägga sig och sova i hallen. 

Igår hade vi lite trädgårdsarbete för oss. Gick sådär att ha en tuggis med sig. Allt jag rensa bort ville han gärna smaka på. Att gå i rabatterna va ju jätte roligt. Att ta ett nyp på en ros va inte lika skoj. Stack nog till i munnen på honom. 

Längtar redan till min sommar semester. Känns väldigt långt fram dit. 

Nu har jag en anledning att gå upp tidigt. Nu har jag nått att längta hem till på dagarna. Nu måste jag ta mig ut varje dag. Min lilla kille ger mig både gråa hår men också så mycket kärlek och lycka. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så kul att ha nåt att läsa igen 😍

2017-04-20 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0