Fredag, ridskolan, bus.

Fredagar är ju min och Alvas dag. Lite egentid. Men så ville Liam följa med idag. Det va ju jätte bra. Då kunde han få ta hand om Bonzo så slapp han ligga själv i bilen.


Blir dock lite kallsvettig när Liam kommer in i stallet utan hund.

"Jag skulle säga till dig att två tjejer tar hand om Bonzo. Vi släppte lös honom med massor av hundar." Du gjorde vad? Vilka tjejer? Jisses min hund är på vift. 

Men lugn sa Liam. Jag håller koll på honom. Så sprang han iväg igen. 

Det visade sig att Bonzo fick leka med Hedda och Doris. Det tyckte ju han va super kul. Snälla Sara och Doris matte tog väl hand om honom. Duktiga Liam va ute och kissa och bajsa med honom. Så duktig. Stolt moster till två duktiga barn. Extra stolt över Liam idag som va så duktig. Han tog lite kort på hundarna medans jag höll koll på Alva från läktaren.

Alva va ju så klart också duktig på hästryggen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0