Mitt älskade hjärta...

Min fina kille, min lilla hårboll. Får panik och mitt hjärta brister. Så sjukt tungt att se att du inte mår bra. Min fina lotus har fått fel på tarmarna. Han känner inte när han är bajsnödig. Det bara kommer. 3v har nu gått med olika mediciner men inget verkar hjälpa. I morse vakna jag upp av att han pussa mig på pannan. Låg och gosa precis vid kudden. Sen flög han över mitt huvud. Tittar då upp och ser en bajshög precis vid kudden. Väldigt äh, gosigt uppvaknande.

Min fina kille, vill bara att du ska bli bra igen. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, det är ju din bebis och jag fattar hur sjukt jobbigt det är. Men bajs överallt är ju inte kul på något sätt och så kan du ju inte ha det : ( kraaaaaam finaste syster min!

2016-11-09 @ 07:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0