Du och jag Sally!

1,5vecka är jag hund och katt vakt åt Sally och Stella. Medans deras husse och matte är och roar sig i Maldiverna. Är så klart väldigt glad över nyheten att min vän nu är förlovad. Erik fria till Hanna och hon sa så klart JA! Hon kommer dock få höra att jag fick läsa om detta friande 48min senare på FACEBOOK av alla ställen. Sajten där man läser allt skvaller. Här tar man hand om hennes djur och hus och så är man inte värd denna underbara nyhet personligen. Aj, aj, aj ;)

Nog om detta. Nu är det du och jag Sally. En underbar vovve men med ett otroligt psyke. Ett riktigt kraft paket. Cool lugn inomhus och galet aktiv ute. Har nog aldrig vart så pigg och i tid till jobbet som dom här dagarna.

En uppfriskande morgon promenad. Hem och ut och gå på lunchen, lång rask promenad efter jobbet. Kvälls promenad och sen natt kiss promenaden. Och lite lek och bus där emellan. Mina lungor har ju fått en chock. Så mycket frisk luft jag fått och motion. Känner mig genast vältränad. ;) 5dagar kvar. Det går fort när man har roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0