Allhelgona..

Igår va jag och mamma och tände ljus på gravarna. Sänder extra många tankar en helg som denna till 5 otroligt saknade människor.

2007 gick min farfar bort, efter en lång tids kämpande av sjukdomar. Älska att lyssna på alla hans historier. Om hundar, jakt och människor han tog hand om.

2008 kom chocken, telefonsamtalet jag aldrig glömmer. Morfar som drabbades av kraftig hjärnblödning och hittades i bilen nere i garaget. Morfar kunde allt en riktig händig och nogran man. Finare renputsad bil får man nog leta efter. En man som kunde allt om historia och geografi. Fina morfar.

2009 gick min älskade mormor bort. Det gick väldigt fort efter att morfar gick bort. Det va som om hon bra gav upp, dement och virrig. Min mormor har betytt såååå sjukt mycket för mig. Hon va alltid barnvakt när vi va små. Enormt saknad.

2012 gick min fina farmor bort. Där alsaimers vart den stora boven. En riktig krutgumma. <3 hon va en kämpe. Va alltid ute i trädgården och påta. En gumma med riktigt gröna fingrar.

2016 finaste Barbro. Du lämnade oss på tok för tidigt. 3års kämpande i cancer gav tillslut kroppen upp. Du är enormt saknad. Min idol och förebild <3 en arbetskollega och vän. Min extra mamma som alltid va hos oss när vi va små. Så saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0