Last day in DC..

Sista dagen i DC, imorgon far vi vidare till new York och tillbringar dom sista dagarna där. Jag kan nog inte med ord beskriva hur tacksam och glad jag är för att jag fått uppleva allt detta. Från dag ett på Arlanda chocken över att jag verkligen ska till USA. My dream come true. Och dom här två veckorna har bara sprungit iväg. Har haft så galet roligt. Träffat så många trevlig människor. Fått uppleva saker som jag inte trodde jag skulle få uppleva. Shoppat, bränt mycke pengar. Men just nu är allt värt varenda krona. Jag skulle lätt kunna stanna några veckor till. För har det gå galet bra här. Att få umgås två veckor med min bästa vän och få uppleva allt detta betyder allt. Att få lära känna Linda Hannas kusin som är helt underbar. Så cool. Så sjukt roligt. 
I Love It here. 

Bjuder på en bild så beskriver så sjukt bra hur roligt vi har det.

Blir så glad när jag ser den bilden. 

Kommer sakna det här och vill absolut tillbaka.


Inte en dag utan coca-cola




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0