Finaste vännen!!!

Jag brukar ofta säga att jag har många kompisar men få vänner. 

En vän för mig är nått extra. Nån man har förtroende för. Nån man kan dela allt med. En person man kan skratta, flumma, gråta,  prata om allt mellan himmel och jord, vara tysta och bara umgås... 

Oavsett hur man beter sig eller vad man gör så finns en vän alltid vid ens sida oavsett vad. En riktig vän ser en för den man är. 

Jag har en sån vän. Min namne. 
Min bästa vän. 6års vänskap och många fler år kommer det att bli. En vän för livet. Vi har redan hunnit med många äventyr och snart är det dax för ett nytt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

Svar: ❤️
missthure.blogg.se

2016-05-17 @ 05:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0