Fotboll...

Jag har sagt dom senaste 3åren att jag ska sluta spela fotboll. Att "nu lägger jag skorna på hyllan". Nu ska jag inte spela mer.. Men är nått med denna sport. Jag kan inte hålla mig borta från den. Jag tycker ju att det är sjukt roligt när jag väl är där och när jag står på planen. 

Hemma match idag och dom sakna folk. Klart man ställer upp för laget. Riktigt roligt att träffa alla i laget igen även om det va några okända ansikten. Till min glädje va det 9manna plan. Otränad som jag är så va det då inte lika stor plan att springa på. Vilket passa mig perfekt. 3avbytare, Va övertygad om att jag skulle få börja som bänkvärmare. Men icke, jag fick börja från start. Vilket iuf va väldigt roligt. Vi förlora dock matchen med 3-1 men jag va nöjd och glad ändå. Riktigt roligt att va med och spela igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0