Busfabriken..

Sportlovsveckan är över. Jag och Michelle tog med min arbetsledares barn och min systerdotter till busfabriken i tisdags. Jag tror att jag och Michelle hade lika roligt som barnen. Det roligaste va nog att Michelle gick in som barn. Det va alltså en vuxen och fyra barn. Dom vuxna fick ett rosa armband och barnen ett gått. 


Vi va där vid 15 tiden och åkte hem strax innan 19 då dom stängde. Märkte på Alva att det blev sent då hon såg väldigt trött och hängig ut framåt slutet. Va jag inte viste då va att ungen hade feber. På natten hade hon nästan 40 graders feber. Hon berätta för Sara på morgonen efter "jag ville inte berätta för Hanna att jag inte mådde bra. Det va ju så roligt att leka" lilla hjärtat. 

Alva och Alice 
Ellen och Michelle.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0