Weekend- London

Borta bra men hemma är ju ändå bäst. Varje gång jag sätter mig i ett plan undrar jag varför jag utsätter mig för denna skräck. Avskyr att flyga. Det är nära döden upplevelse. Det är skakigt och landningen är värst när det bara dunkar till.. Phuuuu.. Men så har man ju väldigt trevligt när man väl är på plats.

Shopping, mat, dryck, sevärdheter, underground, och strippor. Det va en rolig tripp tillsammans med Dessan, Anna och Mallan. 

En titt på ett litet hörn av Hyde park.
Underground 

Stripp show 





Vi bodde i Paddington.
Det här va lite coolt.. En hund av sand

Riktiga turister tittar kartan
en kväll i London 
London eye
big ben 
Slott/Borg 

London bridge 


Buss
green peace 
Flagga på toppen (Anna tyckte det såg spöklikt ut) :p

En skön kväll
frukost

Nu kan jag checka av London. En upplevelse rikare. :) sista måltiden va den dyraste, lite "finare" och blev på flygplatsen :p


(Vill tillägga att endast pepsin kosta 77kr) ät och drick med andakt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0