Söndag..

Dagen starta med att åka till Vårnäs och titta på när min kära vän va med på hoppträning. Är mycket imponerad över min vän som nyss börjat rida, och redan är med och tränar hoppning. Så duktig. 


Där efter ut till syster min. 
Har ställt mig på mirakel vågen. Syrran har dragit igång med årets utmaning. 8månaders träning. Se vem som minskar mest i vikt, bygger mest muskler. En individuell träning. Vem som omvandlar mest procentuellt av sitt egna resultat. Dala kom med sin mirakel våg. Man fick se vilken mental ålder man är i. Bukfett, muskelmassa. Vätska i kroppen, mm

Jag kan klart konstatera att jag inte behöver va med på denna tävling. Min mentala ålder va 14år. Jag har en 1a i bukfett Och ses som smal muskulös. Kan det bli bättre!? ;)

Avslutar detta inlägg med systers söta katter



En bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Syster

Fina bilder! Och jag är skapligt avundsjuk på dina resultat! Men här ska kämpas! 😁

Svar: Hehe, tack. ☺️😘
missthure.blogg.se

2015-10-25 @ 06:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0