Love the game...

Kan inget annat än att älska sparka på en boll.. Spela match i nävekvarn nu ikväll. Det visade sig att vi mötte serieledarna. Kan inget annat än va sjukt nöjd när jag åkte ifrån matchen idag. Då resultatet blev 1-1. Vi va så nära att vinna. Men när det va 10min kvar dömmer domaren straff för drag i tröja i målområdet. Sjukt surt.. (Då sommarn knappt andvänt visselpipan under matchen) Men, men.. Vi åkte från matchen med flaggan i topp. Och tar med oss en pinne hem.

Jag där emot är så sjukt nöjd då jag endast tränat 4-5 träningar och spelat en match. Och kliver nu ut och spelar 90min men två sträckta lårmuskler. Va för dålig uppvärmning så sträckte mig redan innan matchen. Men det va så sjukt roligt att spela. Så man bara bet ihop. Vilja och envishet. Love the game.

Ett riktigt härligt gäng. Heja valla damlag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0